Robert tem a carreira limitada ao cinema por causa de seus fãs??

Robert Pattinson disse que seu nível de fama o impede de assumir papéis no palco do teatro.

Robert Pattinson has said that his level of stardrom stops him from taking roles on the stage.

A estrela de "Twilight" disse que gostaria de trabalhar no palco e fazer mais trabalhos de teatro, mas teme que seus fãs estariam constantemente tirando fotos.

Ele disse ao Contact Music "Eu amo fazer teatro, mas agora eu não poderia imaginar que seja uma boa experiência. Eu não imagino qualquer coisa que seja diferente de pessoas constantemente tirando fotos e outras coisas. Eu acho que é demais para mim fazer. Eu preciso ter essa separação. É como se houvesse muita energia em um palco."
The leading “Twilight” man said that he would love to take to the stage and do more theater work but he fears his fans would be constantly taking pictures. He told Contact Music, “I love to do theatre stuff but right now I couldn't imagine it being a good experience. I just couldn't imagine it being anything other than people constantly taking photos and stuff. I think it's too much for me to take. I need to have that separation. It's like there's too much energy in an audience.”

Dê uma olhada neste vídeo de Pattinson no palco antes de "Twilight" tomar conta do mundo. Estas são fotos de seu tempo com Barnes Theatre Company.
Take a look at this video from some of Pattinson’s earlier days on stage before “Twilight” mania took over the world. These are shots from his time with Barnes Theatre Company.




Fonte

0 comentários:

 
Home | Galeria | Midnight sun | Twitter| About Us | Contact Us

Copyright © 2010 Blog Twi Brasil |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Blog Twi Brasil since 2008

Há dois anos informando você sobre tudo do universo de Twilight!